Jag är ett hopplöst fall

2010-11-16 @ 19:23:18

Kan inte riktigt sätta ord på den här dagen - det gick varken bra eller dåligt. Var så inställd på att det skulle vara en cysta på äggstocken men det var det icke, så det är väl i och för sig bra. Det mindre bra är att jag nu inte har en aning om vad det kan vara så jag måste göra en "djupare utredning" för att ta reda på det. Så, som sagt, det blev både positiv och negativ reaktion. Hade ju hoppats på att få veta vad det är som händer i min kropp så det hela kan få ett slut! Så just nu känns det väldigt hopplöst...

Jag tror jag avvaktar ytterligare några dagar tills vidare, ger det ännu en chans till att gå över av sig själv innan jag går vidare med det hela. Tills dess säger jag bara: tack och lov för värktabletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback