Family is everything

2010-11-21 @ 23:02:44

Nu är ännu en helg över och imorgon väntar en ny vecka. Känner mig dock helt okej med det då jag är ledig både tisdag och onsdag plus att jag har haft den mysigaste helgen på länge! Katrin, Johan, Emil och Emma åkte hem på eftermiddagen idag efter några mycket sköna dagar tillsammans. Både igår och idag har vi varit ute och gått en timme vilket var väldigt välbehövligt med tanke på allt onyttigt vi har stoppat i oss den här helgen... Massvis med god mat och andra godsaker. Men va fan, det ska va gött å leva! ;)

Nu tänkte jag plugga lite spanska inför provet imorgon, sedan ska jag ta en snabbdusch och därefter lägga mig och läsa i engelska boken innan jag slumrar in. Godnatt och sov gott kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback