Alla själars dag

2010-11-07 @ 23:38:28
Idag har jag varit pigg och mått väldigt bra med tanke på gårdagens festligheter. Kickstartade dagen med en långpromenad med mamsen och vovvarna, sedan har jag väl i princip bara suttit och häckat vid datorn resten av dagen. Men mot kvällningen när det var mörkt ute så åkte vi till kyrkogården i Alfta och tände ljus vid pappas grav och vid farmor och farfars grav. Det är otroligt fint på kyrkogårdarna såhär vid allhelgonahelgen - ljus överallt!

På väg hem så plockade vi med oss pizza (även om man inte är bakis så får man väl äta bakismat, eller?) som vi käkade i soffan framför Ensam mamma söker. Sedan fortsatte vi kvällen med att kolla på Beck filmen som gick på tv ikväll.

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng innan jag går och lägger mig och läser litegrann. Blir inte så länge dock för imorgon är det ju dags för skolan igen efter en veckas lov. Hua, så jobbigt... Men det är åtminstone inte så långt kvar till jul! Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback