Akuten

2010-11-09 @ 19:27:15
Idag när jag kom hem från skolan ringde jag till sjukvårdsupplysningen om att jag har haft så ont i höger sida av magen de senaste dagarna, och de sa åt mig att åka till akuten i Bollnäs. Så mamma och jag åkte dit direkt och jag fick hjälp snabbt vilket var skönt. Som tur var så gick det bättre än förväntat! Hade ju mina aningar om att det kunde vara blindtarmsinflammation men det uteslöts ganska fort då det var något särskilt som inte tydde på det, utan förmodligen var det något med äggstockarna. Skulle avvakta litegrann så får vi se om det går över ändå annars skulle jag återkomma. Så så var det med det.

Nu ska jag ta en värktablett och sedan tappa upp ett bad och lägga mig där och läsa lite och pusta ut över att jag slapp operera bort blindtarmen. Var sjukt nervös när vi åkte in till akuten kan jag lova... Håll tummarna nu för mig att det blir bättre så är ni gulliga!

Kommentarer
Postat av: fia

håller alla fingrar för dig!

2010-11-09 @ 22:06:37
Postat av: Petra

Svar: Taaack vännen!

2010-11-09 @ 22:27:25
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback