101115

2010-11-15 @ 16:36:58

Byxor - H&M, linne - Monki, kofta - Lager 157

Såhär har jag gått klädd denna gråa måndag den 15 november. Börjar kanske bli lite uttjatande med dessa byxor nu, men jag gillar ju dem faktiskt... Nå ja, ni får stå ut med det helt enkelt.

Har varit en helt okej dag idag, den gick ovanligt fort för att vara en måndag! Fick dock en otrolig huvudvärk de sista lektionerna så när jag kom hem kastade jag i mig lite mat, klunkade en massa vatten och tog en alvedon så nu börjar det kännas lite bättre iallafall. Men fryser som en tok gör jag så jag ska bädda ner mig i soffan nu och läsa lite (läs: sova) tror jag.

Vi hörs kanske igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback