VI HAR SOLEN I ÖGONEN

2010-05-11 @ 20:33:05
Kom precis ut från duschen och nu sitter jag här i min rosa morgonrock med en handduk i håret. Har varit ute och sprungit en vända ikväll med solen i ögonen i stort sett hela vägen, det var himla skönt. Jag kan knappt vänta tills det är sommar!! Det ska bli så himla skönt och jag tror faktiskt att den här sommaren kommer bli kung! Men nu ska jag invänta Desperate housewives och Cougar town som är tisdagarnas plus i kanten. Har även det nyaste avsnittet av One tree hill och Gossip girl att titta på så vi får se om jag gör det när jag lägger mig. Okej, jag erkänner att jag är en riktig serie-nörd. Jag följer uppåt tio stycken och det är min stora passion. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: fia

Vi har alla olika passioner Petra,och din är bara lite... annorlunda ;) :*

2010-05-11 @ 21:27:43
Postat av: Petra

Svar: Ja men precis. Tack för att du är så förstående Fia [a] haha!

2010-05-11 @ 23:37:14
URL: http://phellsen.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha härligt att se att det finns fler som är serie-nörd ;) de gillar vi!

2010-05-13 @ 00:54:01
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback