I've been busy

2010-05-31 @ 21:27:48
Det blev visst ett litet glapp här nu mellan uppisarna. Hade så bråttom i lördags så jag hann inte skriva någonting och igår var jag borta hela dagen, idag har jag inte orkat än för det har varit en omtumlande dag pga. vissa omständigheter som jag inte orkar kommentera. Allt jag kan säga är att jag håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan! ♥ Hur som helst, i lördags var jag ju på 30-års fest för min kusin Daniel i kygelvallen. Släkten var bjuden till klockan tre för att äta och dricka gott, på kvällen började även kompisar rulla in så vi blev bra nog många tillsist med tanke på att vi var närmare 70st från början. Det var iallafall en väldigt trevlig kväll som slutade med att jag och Jenny cyklade hem till henne. Och vad är väl en cykeltur hem från en fest utan en vurpa? Den var det dock inte jag utan min kära kusin. Jag kan lova att jag fick mig ett gott skratt! Tillsist slog vi igen våra ögonlock vid fyra för att sen vakna vid halv nio igen, åtminstone jag. Då gick jag till bussen för att sen spendera den soliga söndagen i Gävle tillsammans med Sofia, Sofie, Johanna och Julia. Kom hem vid halv tolv igår kväll efter en jättehärlig dag! Vi shoppade litegrann, satt på ett utefik och åt favoritsalladen och avslutade dagen med att se Sex and the city 2. Idag har det som sagt varit en rörig dag så jag har inte gjort så mycket. Tog mig i kragen och var ute och sprang ikväll och ska snart in i duschen. Sen blir det sängen så småningom för jag är helt slut. Vi hörs när vi hörs!


I Kygelvallen i lördags


På Wayne's Coffee igår





Kommentarer
Postat av: jennie

visst är det min syste längst till höger? haha det måste det vara:-) från kygel.

2010-06-03 @ 21:08:39
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback