100528

2010-05-28 @ 18:46:18
Började tolv idag och hade då idrott där vi skrev ett prov som tog typ en halvtimme och sen var det finito. Sådana dagar tackar man ju inte nej till direkt! Resten av dagen har gått över på grisblink och jag har inte fått alls så mycket gjort som jag hade tänkt mig. Men men, vi har iallafall varit på byn och fixat allting till två fåtöljer som vi ska ge en make over, bestämt tyg hos honom som ska klä om dem och även köpt svart färg och lack till det som ska målas på dem. Sen har vi skjutsat upp min och Jennys cyklar till Knåda eftersom vi ska dit på 30-års fest imorgon och ska cykla hem. Det blir nog kung det. Nu ska jag vara så tråkig och ägna den här fredagskvällen åt plugg... Men måste man så måste man. Kommer inte ha någon mer tid för det den här helgen så jag har väl inte direkt något val. Har iallafall fått i mig god mat nu i form av kyckling och ugnspotatis med rotfrukter och nu ska jag äta marabou polka samtidigt som jag pluggar. Jag ska nog överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback