The day is just around the corner

2010-05-16 @ 22:27:02
Tji fick jag! Jag skulle aldrig ha sagt sådär igår om vädret. Idag har det inte varit alls lika fint utan mulet och lite regn hela dagen, fast fortfarande ganska varmt. Har spenderat det mesta av den här dagen också med att flyttpacka. Astråkigt men det är sånt som måste göras helt enkelt, datumet för flytten närmar ju sig med stormsteg! Men ikväll har jag och mamma varit ute och gått en långpromenad med hundarna och det var jätteskönt. Sen har jag duschat och suttit vid datorn bara. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av Glee innan jag somnar tänkte jag. Ha det bra så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback