THE LAST SONG

2010-05-15 @ 12:47:06


Igår var jag och fina tjejen på bilden i Gävle och hade en väldigt trevlig dag tillsammans, som vanligt. Vi åt lunch på Wayne's coffee när vi kom fram och det var banne mig den godaste salladen jag har ätit nångång. Sen strosade vi runt i affärer och trots våra begränsade budgetar så fick vi lite med oss hem iallafall. Det bästa var att jag köpte ett par jeans, det var happy moment! Dagen avrundades med att vi gick på bio och såg The last song. Det var en underbar film, sjukt bra verkligen! Hela biosalongen satt och snyftade ikapp. Kom hem vid halv tolv tiden igår och då gick jag och la mig nästan direkt. Nu ska jag göra någon nytta av den här dagen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback