THE BAKERY

2010-05-05 @ 19:42:57
Det var en väldigt lugn dag i skolan idag! Hade en lektion spanska på 40 min först och sen hade jag hål i 2½ timme innan det var dags att hålla tal. Jag var jävligt nervös innan men när jag väl stod där bakom talarstolen så kände jag mig lite lugnare och det flöt på rätt bra. Känns så fantastiskt skönt att ha det gjort nu iallafall och nu tycker jag kungsörnen kan dra nånstans för så less är jag på den nu. Hur som helst, slutade efter vi hade hållt våra tal ungefär halv två och då cyklade jag hem och satte igång med att baka. Mamma fyller ju som sagt år på lördag så jag är snäll och ställer upp att baka åt hennes kalas. Idag har jag gjort smartieskakor, kokostoscakaka och morotskaka. Men mer ska det bli! Nu har jag precis ätit sallad och ska strax hoppa in i duschen, sen blir det lite plugg och därefter underbara Grey's anatomy. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback