SUMMER ISN'T FAR AWAY

2010-05-15 @ 23:51:40
Herregud vilken dag det har varit idag! Sommaren kom på en grisblink, what the hell happened liksom!? Det har varit bokstavligt talat sommarvärme ute från morgon till kväll och vi har haft altandörren öppen hela dagen. Jag har dock inte kunnat njuta av vädret så som jag hade velat då jag har spenderat dagen nere i källaren och flyttpackat. Men vi fick lite besök på eftermiddagen iallafall så då satt vi ute på altanen och fikade, jag och mamma satt även där ute och åt lax- och räkpaj till middag ikväll. Åh vad underbart med lite värme äntligen, hoppas det håller i sig bara. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag knoppar in. Sov gott kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback