READY, DONE, FINISHED

2010-05-07 @ 21:40:51
Åh herrejösses amalia vad trött jag är just nu! Jag har jobbat och stått i hela dagen, har knappt suttit ner förutom en stund i skolan imorse. Det känns just nu kan jag lova! Hade idrott på sista lektionen idag och slutade sen klockan ett, då cyklade jag hem och sen åkte jag och mamma och handlade. När vi kom hem igen så satte jag igång med att baka och har i princip nyss blivit klart. Svettigt alltså. Chokladcupcakes, halloncupcakes och krämbullar har jag gjort idag. Så nu är jag färdig med allt bakande och känner mig ganska less på det för tillfället. Men smakar det så kostar det! Hörreni, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tro det eller ej! Är så himla trött och jag får inte sova särskilt länge imorgon heller så. Men tänkte kolla på Glee innan jag somnar iallafall. Vi hörs imorgon guapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback