FINALLY THEY'RE HOME

2010-05-01 @ 08:39:16
Sitter här och dricker kokhet blåbärssoppa till frukost. Gårdagen blev ingen höjdare om jag ska vara ärlig, mådde så dåligt och bara hostade hela tiden så jag drog hem vid tio tiden. Kände inte att det var nån idé att stanna då längre. Så jag gick direkt och la mig och sov när jag kom hem och nu har mamma väckt mig för vi ska åka till Sandviken. Min bror, hans fru och deras lille pojk på tre år har flyttat hem från Australien efter att ha bott där i sju år. Eller rättare sagt, Christian har bott där i sju år, Suzanne är ju därifrån. Men nu har de iallafall flyttat hem och ska ge Sverige ett försök. Så nu är jag jätteivrig på att komma dit eftersom jag inte har träffat brorsan på ett helt år och varken Suz eller Thomas på TVÅ år. Shit. Äntligen är de hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback