FAVORIT I REPRIS

2010-05-13 @ 18:10:22
Vi hade en väldigt mysig kväll igår. Tog bussen hem vid elva idag och har spenderat heeela dagen nere i källaren och flyttpackat. Det var väldigt roligt faktiskt, har gått igenom en himla massa grejer från hela min skolgång och gamla dagböcker osv. Men nu ger jag upp för idag, nu ska jag äta laxplanka med mamma innan det är dags att fräscha upp sig lite. Ikväll kör vi en favorit i repris hemma hos Carlssons sen sover jag kvar där även inatt och imorgon åker vi till Gävle. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

hhahahaa men eller hur! alltså så irriterande nu. först värsta uppehållet och sen säsongsavslutning alldeles snart :( depp

2010-05-13 @ 18:21:48
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback