We're halfway

2010-06-19 @ 12:29:31
Har jobbat en vecka på plantskolan nu, med undantag för i torsdags då jag var i Sandviken på begravning. Så nu har jag avklarat halva tiden där, och det känns rätt stabilt. Förutom att man blir helt slut av att kliva upp före sex och komma hem efter fyra! Men inatt har jag fått många timmars sömn så nu är jag nog på banan igen. Ett stort plus den här veckan var att i onsdags lyckades jag och Britta haffa lyxjobbet; att måla dörrar. Det var ett happy moment på plantis. Här kommer lite bilder när vi sliter.






Förebild på den slitna dörren...


...och efter, tadaaa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bara fyra dagar kvar nu! klarar vi väl lätt?

2010-06-20 @ 17:04:30
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback