Plantskolan

2010-06-13 @ 22:27:47
Oj, vad jag har varit duktig idag! Har grejat och stått i med allt som har med flytten att göra hela dagen, eller ja, efter tolv då jag vaknade vill säga. Har städat olika möbler som ska säljas, flyttpackat i mitt rum och sist men inte minst så har jag målat två fåtöljer. Så nu känner jag mig nöjd! Sitter här och pustar ut nu bara och laddar över en ljudbok till mobilen som jag ska lyssna på på plantskolan. Ska jobba där i två veckor med start imorgon. Gruvar mig riktigt rejält då jag jobbade där även förra året och det kan vara något utav det tråkigaste jag har gjort. Men men, det är värt det när lönen kommer! Det är så man får se det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback