Official summer

2010-06-01 @ 23:51:54
Idag är det den första juni vilket betyder att det är officiellt sommar! Det känns ju askalas. Det har även varit kanonväder ute idag. Låg ute och solade ett tag när jag kom hem från skolan men det började krypa myror över hela mig så då gav jag upp, hann få en liten bikinirand åtminstone. Resten av kvällen har jag pluggat förutom då jag var ute och sprang, duschade, kollade på säsongsavslutningen av Desperate housewives och dubbelavsnitten av Cougar town. Idag fyllde även min faster år men jag fick skippa kalaset för att plugga... Det sved. Men men, snart är alla kurser avslutade så det känns skönt! Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra.

2010-06-02 @ 16:09:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback