"Midsommar hade inte kunnat blivit bättre"

2010-06-27 @ 20:16:52
Det blev inte så många bilder tagna i fredags när vi firade midsommar i min stuga, men jag slänger in några stycken iallafall. Vi hade hur som helst en supermysig kväll, natt och dag tillsammans. Efter att vi hade suttit på altanen i x antal timmar och spelat kort, druckit vin, ätit grillat och andra godsaker så trippade vi ner till sjön vid tolv tiden och bastade och badade näck. Därefter satt vi ytterligare några timmar och spelade kort innan vi tillsist slocknade klockan fyra. En sak är då säker, midsommar hade inte kunnat spenderats på ett bättre sätt och det har jag mina fina vänner att tacka för. ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback