Vi är vikingar

2010-06-22 @ 20:18:28
Två dagar klar, två dagar kvar. Det känns skönt, det kommer gå fort nu. Det är dock inte skönt när det är såhär varmt ute för då är det kokande hett inne i växthusen så att vi nästintill svettas bort! Men men, vi är väl vikingar? ;) Ikväll har jag varit ute på en promenad med hundarna och nu har jag precis stoppat i mig lite mat i magen så nu är jag mätt och belåten. Ska fixa matlåda till imorgon nu och sen funderar jag starkt på att duscha och sen lägga mig och kolla på en film eller nåt. Känner mig lite krasslig, fryser och svettas om vartannat, så det är väl lika bra att lägga sig. Vi hörs imorgon kompisar!


Wilma är väldigt ansvarsfull på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback