Blueberries and bananas

2010-06-08 @ 12:55:18
Hej blöööggen! Har nästan nyss vaknat, sitter här och äter en skål fil med bananer och färska blåbär. Asgött. Det är såhär att jag är klar med alla kurser så jag är ledig idag och imorgon. På torsdag ska jag bara till skolan en snabbis och skriva ett sista prov och sen på eftermiddagen ska klassen dra ut till en stuga och mysa. Sen på fredag är det ju avslutning, så det blir en väldigt skön vecka. Synd bara att det är tråkigt väder... Hur som helst, jag hade en kanonbra helg i Sandviken! Vi hade riktigt tur med vädret, på lördagen var vi i Högbo hela dagen och åt lunch, lekte i lekparken, solade och tog även årets första dopp. Tog en del bilder som jag ska visa er också. Vi åkte iallafall hem igår morse så jag åkte direkt till skolan då. Sen på eftermiddagen hann jag nästan bara hem och äta innan jag gick till IP och tränade spinning, push och core. När jag hade tränat klart så duschade och bastade jag med Lina innan jag sen tog sällskap med Julia och promenerade hem till Britta. Där spenderade jag kvällen med henne, Julia, Johanna och Sofie. Kom hem mitt i natta så därav ingen uppdatering fören nu. Men ni klarade er nog! Här kommer en bildbomb från helgen:



















Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kan inte du visa oss mer av din tatto? :)



fin blogg!

2010-06-09 @ 22:11:02
Postat av: Petra

Svar: Tack ska du ha :) jo visst kan jag det, men vad vill du se?

2010-06-09 @ 22:52:26
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback