Bloggpause

2010-06-30 @ 13:58:40
Hej kompisar! Det kommer att bli en liten bloggpause här på bloggen nu. Som vissa av er redan vet så flyttar vi till helgen, vi får nycklarna på fredag och flyttlasset går på lördag. Så det är fullt upp nu! Men den främsta anledningen till att jag inte kan blogga är för att de stängde av både telefon och internet för oss igår för att nu koppla in det till vårt nya hus. Just nu skriver jag via mobilen så jag vet inte om det kommer att fungera, men jag hoppas det. Nu vet ni iallafall varför det blir dött här ett tag framöver! Ha det bra så hörs vi när vi hörs helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: wilma

Det kommer att bli fetnice att få dig som granne ;) välkommen till rätt sida av byn!

2010-07-01 @ 14:11:43
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar: Taaack Wilma, detsamma ;D

2010-07-04 @ 18:48:25
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback