100608

2010-06-08 @ 23:16:52
Idag har man fått lite försmak på sommarlovet. Egentligen kan man ju redan säga att jag har sommarlov nu, men ändå inte. På fredag är det liksom officiellt! Idag har jag iallafall varit ute och klippt gräsmattan vilket tog en timme mer eller mindre. Jag hatar verkligen att klippa gräset, det är så fruktansvärt tråkigt. Men det är ju sånt som måste göras helt enkelt! På eftermiddagen åkte jag och mamma till Bollnäs en sväng. Gick runt och strosade och handlade lite här och var. Resten av kvällen har jag inte gjort så mycket vettigt, men har precis kollat på två avsnitt av Cougar town. Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback