Those were the days

2010-07-23 @ 01:51:26
Dagarna i Stockholm har varit otroligt roliga! :) Jag kan summera dem med väldigt god mat, mysig sighseeing båttur, en hel dag på Gröna Lund, mängder med shopping och en himla massa mys med dem bästa! Sjukt lyckat! Jag har en del bilder att visa er men de får vänta tills jag har fått tillbaka min dator, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Vi kom iallafall hem sent igår kväll och imorse åkte mamma till Sandviken så jag har huset för mig själv tills imorgon kväll. Hade turen med mig att få besök idag av faster Märta och kusin Jenny, vi åkte till Kägelholmen där Märta bjöd oss på lunch, mysigt! Sedan följde Jenny med mig hem och spenderade dagen med mig. Vi monterade en byrå och en hylla i mitt rum och sedan tände vi grillen och gjorde grillspett, majskolvar och ugnspotatis. Därefter bäddade vi ner oss i soffan och kollade på två filmer. Hon gick hem för en stund sedan och nu ska jag hoppa i säng för jag känner att John Blund har strött sömnpulver i ögonen på mig. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback