Stockholm i mitt hjärta

2010-07-18 @ 23:58:58

Vädret har varit kanon idag och jag har legat placerad i solsängen på altanen och stekt på som fan. Men på eftermiddagen lyfte jag på arslet och så tog jag och mamma med oss Thomas till öjeparken och lekte med honom där. När vi kom hem åt vi pizza på altanen och sen har jag, brorsan och Suzanne kollat på en film i soffan. Mysig dag och kväll! Nu är jag trött med tanke på att Thomas väckte mig typ sju imorse plus att jag ska upp vid sex imorgonbitti. Åtta går nämligen tåget till Stockholm som jag och mamma ska kliva på för att sen möta upp syrran, Johan, Emil och Emma där borta och spendera tre dagar i huvudstaden. Vi ska bo på hotell, gå på grönan, shoppa och bara ha det allmänt trevligt! Det ser jag framemot. Ha det gött gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback