Ingen dator, ingen mobil

2010-07-16 @ 21:53:01
Vissa av er vet anledningen till varför jag inte har uppdaterat på några dagar, vissa av er vet inte och det är därför jag tänker berätta det nu! I tisdags ordnade jag en liten inflyttningsfest för mina fem närmsta vänner och vi hade en enormt rolig och galen kväll! Det stora minuset med hela kvällen var att jag någongång lyckades tappa min dator så hela skärmen gick sönder... Jag har alltså inte haft någon dator sedan i tisdags och det är inte fören idag vi har fått ordning på mammas dator, där jag sitter nu. Hoppas ni har överseende med det! Hur som helst, de senaste dagarna har jag hunnit varit hos frissan och klippt och färgat håret, jag har monterat möbler, jag har varit i Gävle och sett Eclipse på bio och idag kom brorsan, hans fru och deras lilla buspojk Thomas hit till oss. Det är fullt upp och jag njuter av att det är sommar till fullo! Jo förresten, en till sak... Idag kastade Thomas ner min mobil i ett stuprör som leder ner under altanen, så för tillfället är jag utan både mobil och dator. Vi har kämpat för att försöka få upp den i stort sett hela dagen men det verkar omöjligt. Vi ska åtminstone ge det ett nytt försök imorgon! Vill ni nå mig så är det facebook som gäller eller hemtelefonen. Vi hörs, huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback