Bivägen 7

2010-07-06 @ 23:19:21
I'm back! Flytten har gått bra och vi har nu bott här på Bivägen sedan i lördags. Vi bor just nu i lådor och det är självklart jättemycket att göra, men det är roligt också! Igår hade jag en väldigt mysig dag förresten! Min fina vän Sofie fyllde 17 år och jag, Julia och Britta tog bussen hem till henne där även Amanda, Sara och Sara var. Vi började kvällen med att fika på hennes altan, sedan drog vi vidare ner till Kvarnsveden och satt på bryggan och njöt av solen. Vid tio tiden hoppade jag, Sofie och Britta på bussen till Bollnäs för en sväng på max, där satt vi och åt fet mat i nån timme innan vi sedan åkte hem till byn igen. Då avslutade vi dagen med en rundtur i huset och sedan ett nattbad näckandes i ån nedanför mig. Nu är jag trött efter att ha monterat möbler hela dagen så jag ska bädda ner mig i soffan och kolla på Sex and the city och så småningom somna. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: pocahontas

Jag vill se bilder på huset gullet

2010-07-07 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback