Bilbingo

2010-07-28 @ 16:54:11
Eftersom jag är ensam hemma med hundarna så kunde jag inte åka och bada någonstans idag, men tur är väl då att jag har ån ca 30 meter nedanför mitt hus! På så vis har jag kunnat utnyttjat vädret så gott det går ändå. Har legat i solsängen på altanen i flera timmar och bara pressat i den heta solen för att emellanåt ta med mig hundarna ner till ån och svalka både dem och mig själv. När jag tillsist tröttnade på att ligga still så klippte jag vår alldeles för stora gräsmatta, det tar ungefär 1½ timme så man får ju välbehövlig motion iallafall, det är ju gött. Nu har jag precis tagit en dusch, ska strax gå på ica för att köpa götta till ikväll. Jag ska nämligen på bilbingo med Märta och Jenny, så håll tummarna nu att jag vinner några slantar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback