UNFAIR

2010-01-28 @ 00:20:31
Livet är inte alltid en dans på rosor. Jag har en orolig känsla i magen som bara ligger där och gror, och jag vill kunna känna tryggheten i min pappa. Jag hatar att livet är så orättvist, vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här? Det är inte rätt. Och när allting bara vill rasa samman så finns det korkade människor här i livet. Då brister det hur som helst, för det är lättare att falla med ena foten utanför. Jag vill kunna göra en förändring, jag vill kunna få alla att uppskatta det ni har, jag vill kunna få alla att inse. Det är inte lätt att leva med lyckan mitt i sorgen. Och jag saknar min pappa så att det värker.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?

Kommentarer
Postat av: sofia

<3 finns för dig, no matter what.

2010-01-28 @ 12:23:50
Postat av: Johanna

<3

2010-01-28 @ 17:44:52
Postat av: bittis in da club

<3 finns!

2010-01-28 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback