SPINNING AROUND

2010-01-12 @ 21:22:34
Ikväll har jag, Britta och Sara varit på en timmes spinning pass. Det var riktigt jobbigt och svettigt, men skönt! Precis som det ska vara. Efter vi hade klarat oss igenom passet så vi var vi inte bangen på att dra ner i gymmet en sväng. Sagt och gjort, det gjorde vi också! Körde mest armar då dock eftersom benen var slutkörda. Imorgon känner jag att jag kommer ha en träningsvärk som heter duga! När jag kom hem från IP så hade mamma gjort hemlagade köttbullar med makaroner och då blev jag happy face. Efter jag hade ätit så duschade jag och la mig i sängen där jag har legat en liten stund nu. Ska kolla på lite Gossip Girl innan jag slocknar. Sov sött babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback