SÖNDAG

2010-01-17 @ 19:02:22
Jag och Sofia vaknade vid tolv tiden idag efter ungefär elva timmars sömn. Inte illa säger jag! Vi gjorde i ordning frukost och satte oss vid tv:n med mamma och kollade på Skicka vidare. En mycket bra och sorglig film, gråter alltid lika mycket! Sofia åkte dock hem efter en stund men jag och mamma kikade färdigt såklart. Sen har det inte hänt mycket i övrigt, precis som söndagar ska vara. Mamma gjorde plankstek till oss ikväll så den har jag precis tryckt i mig och nu står tv-kväll på schemat. Först ut Project runway sen Blåsningen och sist men inte minst Johan Falk - vapenbröder. Nu hör jag att det har börjat så bäst att jag skyndar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback