ROLLERCOASTER

2010-01-31 @ 00:44:57
Livet är som en berg- och dalbana, det är bara att acceptera att det är så och försöka göra det bästa av situationen. Tog som sagt ett litet break från bloggen och det behövdes. Var hemma från skolan både torsdag och fredag, sen på fredagkväll så kom mina favorit tjejer hit och muntrade upp mig lite. Vi kollade på Let's dance och åt popcorn. Idag har det inte hänt mycket utan jag har bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag och mamma klädde på oss en himla massa kläder och tog hundarna med oss ut i kylan och så gick vi fram på ICA och köpte godis. När vi kom hem igen så kollade vi på Robinson finalen och sen rullade vi igång en film, Johan Falk - Leo Gaut. Mysig kväll sådär bara jag och mamma, och jättebra film också! Nu ligger jag här bara och känner mig inte så trött så jag ska nog kolla ett avsnitt av Glee innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback