OUT IN THE WOODS

2010-01-14 @ 23:03:17
Runt halv sex tiden idag efter att jag hade varit ut med hundarna och stoppat i mig lite mat så trotsade jag kylan och tog mig en promenad till Ämnebo och Brittas place. Efter att jag hade varit där en stund kom även Johanna, Sofie och Julia. Vi åt kladdkaka och kollade på en skräckfilm. Jag och mina vänner är dock väldigt duktiga på att prata så i och med det blev det inte att vi var så inne i filmen om man säger så. Förresten, när jag gick dit blev jag först skrämd av en häst som jag trodde var en varg eller något liknande och strax efter det så sprang det tre rådjur över vägen bara några meter framför mig. Det märks ju att Britta bor på landet iallafall! Men det är mys. Vågade dock inte gå hem igen så mamma hämtade mig då. Nu ska jag borsta tänderna och så småningom sova. Puss babes!


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hej, allt bra idag?:)

trevlig helg ♥

2010-01-15 @ 21:09:34
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback