KNÅDA BY NIGHT

2010-01-25 @ 01:33:15
Hej allihopa! Då var den här helgen över också, det går ju så satans fort! I fredags åkte jag ju som sagt till Sandviken och när vi var framme där så skjutsade mamma mig direkt till Jernvallen där Katrin, Emil och Emma väntade på mig och så bowlade vi två serier där. Mina bowling talanger ska vi inte direkt prata om, men det är ju roligt iallafall! När vi var färdiga så åkte vi hem och käkade mat och kollade på Let's dance/myste resten av kvällen. På lördagen kalasade vi för min syster Katrin som fyller 35 år till veckan. Hon fick en spa weekend av oss så nångång i mars så åker jag, Katrin, mamma och Inger till Dalarna och göttar oss på spa! Gud vad jag längtar! Det var iallafall en del folk som kom dit under dagen och fikade osv, men jag tillbringade största delen av dagen hos min söta gamla morfar. Vid halv sex tiden åkte vi hemåt, stannade och käkade pizza i Kilafors och när jag kom hem fräschade jag till mig lite snabbt innan jag drog vidare till Knåda på fest. Det blev en toppenkväll måste jag säga men idag har jag verkligen mått som jag har förtjänat... Men det sägs ju att baksmällan är ett bevis på en lyckad kväll iallafall! Nu måste jag sova och ladda upp mig inför en ny vecka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback