FREEZING COLD

2010-01-07 @ 18:20:42
Igår var en mysig dag. Syrran och barnen åkte hem runt halv tre och då kollade jag och mamma på en film (Solstorm). Strax efter att den var slut så åkte jag, Julia och Britta till Alfta där vi träffade Johanna och Sofie på pizzabagarn för att käka. Efter att vi hade tryckt i oss fet mat och suttit där och myst en stund så drog vi oss vidare i kylan hem till Frida där vi låg i hennes säng och bara pratade ett tag. Sen åkte jag, Britta och Sofie hem till mig där vi satte igång en skräckfilm som hette Pandorum och som också visade sig vara usel. Vi fattade nada! Så vi knäppte av den och i samma veva åkte Britta hem. Då drack jag och Sofie en varsin kopp varm oboy innan vi bäddade ner oss i sängen för att sätta igång en annan skräckfilm. The Children hette den och den var faktiskt riktigt bra och läskig, precis som den ska vara. Efter filmen var vi så uppskruvna att vi inte somnade fören klockan var närmare fyra och det resulterade i att vi vaknade halv ett idag. Efter att Sofie åkte hem så kröp jag ner i sängen igen och sen dess har jag legat här med datorn på magen. Orkar inte göra ett skit idag och det gör inte saken bättre att det är -20 grader ute så att man inte ens vill/kan gå ut. Nä usch, tacka vet jag sommaren! Nu ska jag hjälpa mamma att laga mat för att sen återgå till sängläget och kolla Gossip Girl. Ha det gött och frys inte ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback