FEMTIO FRÅGOR

2010-01-18 @ 21:21:06
HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Ja, två hundar
Någon favoriträtt : Måste vara svenne-tråkig och säga tacos
Någon flick/pojkvän : Nix
Puder på dig : Nej
Några framtidsplaner : Självklart!
Någon sjukdom : Inte för tillfället
Gymkort : Jajemän
Några kärleksproblem : Det kan jag väl inte påstå
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet
Duschat idag : Yes, inte så länge sen
Någon kompis som snarkar : Hm, tror inte det
Någon vän som spelar i ett band : Nej
Några mvg:n : Vi får betygen till sommaren
Någon som förstår dig : Mina nära och kära
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag hoppas och tror det
Något beroende : Nej
Fikat idag : Nix
Nagellack : Ja, dags att måla nytt också ser jag
Någon vän som bor i ett annat land : Ja, min bror med familj bor i Australien

VEM ? ..
Avskyr du : Ingen speciell direkt
Hånar du : Samma som ovan
Delar du mest minnen med : Förutom familjen så är det Britta
Längtar du mest efter : Pappa - hela tiden!
Stör du dig på : Det varierar
Gosar du med : Vänner och familjen
Lagar mat : Mamma eller jag
Diskar : Mamma för det mesta
Tror att den är någon : Vet inte

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Ljusnan, Veckorevyn
Buss åker du oftast : 100
Frisyr har du : Rätt långt och självlockigt, röd/brunt
Dag fyller du år : 18 augusti
Årstid föredrar du : SOMMAR!!!
Stad är du uppväxt i : Edsbyn

VAD ? ..
Gör du nu :
Ganska uppenbart; den här listan
Gör dig till en bra människa : Jag är nog väldigt omtänksam och försöker alltid vara glad
Gör dig till en dålig människa : Att jag kanske inte alltid säger som jag tycker och känner
Vill du arbeta med : Jag har inte den blekaste aning faktiskt
Är roligast just nu : Mina vänner är alltid roliga
Har du på dig nu : Morgonrock, sov t-shirt och trosor
Har du för smink idag : Inget just nu men tidgare hade jag concealer, puder och solpuder
Äger du för skor : En hel del
Har du för storlek i skor : 37/38
Läser du för bok : Elsas mode för andra gången
Ska du göra nu : Gå och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback