DRIVING IN MY CAR

2010-01-13 @ 19:55:55
Efter skolan idag så åkte jag och mamma ut och övningskörde. Körde upp på faluvägen mot Söderomsjön och sen ut mot 301:an och körde på den ända bort till Sommars café där vi stannade och köpte en varsin semla. Sen körde mamma till ICA där hon sprang in och handlade och sen körde jag från ICA genom byn hem igen. Jag tyckte jag var skitduktig om jag får säga det själv! Bra jobbat Hellsén! Hur som helst. När vi kom hem gjorde vi i ordning en jättegod sallad med fetaost och crabfish och så vitlöksbröd till det. Skitgött var det. För övrigt har jag en lat kväll ikväll. Hade egentligen tänkt åka och simma men fick inget sällskap så då kände jag inte för det. Men men, så kan det gå när inte haspen är på. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback