BYE BYE

2010-01-21 @ 22:49:08
Träningen ikväll var skön och faktiskt lite extra jobbig. Ökade vikterna på stången något mot för vad jag brukar ha så det kommer nog kännas i armarna imorgon. Men det är ju bara bra det! Sen jag kom hem har jag proppat i mig massa vitaminer genom olika sorters frukter, kollat lite tv, duschat och suttit här. Har alltså inte fått något vettigt gjort men det löser väl sig det också, det gör det alltid. Måste iallafall skriva klart en liten grej nu till engelskan som jag ska lämna in imorgon samt plugga lite på spanska intervjuen som jag säkerligen kommer få göra imorgon. Ska även packa ner lite grejer för imorgon direkt efter jag har slutat skolan (13:00 = SKÖNT!) så kommer mamma och hämtar mig och så åker vi direkt till Sandviken för att fira syrran som fyller 35 år nästa vecka. Sover över där en natt och sen kommer vi hem på lördag kväll nångång och då vankas det fest. Ser ut att bli en fullspäckad helg vilket betyder att det blir glest med uppdateringar här på bloggen. Men det får ni leva med helt enkelt. Hoppas ni får en toppen helg babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback