BUSY

2010-01-05 @ 01:15:27
Det blev visst lite glest mellan uppdateringarna nu märkte jag. Men det är så att min syster och mina två systerbarn kom till oss igår, och som vanligt när de är här så är det full rulle. Igår gjorde vi inte så mycket förutom att mysa och vara ute och busa i snön. Vi avslutade dagen med att kolla på My sisters keeper, väldigt gripande men otroligt bra film! Idag fyllde en av våra hundar 7 år, närmare bestämt Astrid. Så hon har självklart fått sin egna lilla hundtårta dagen till ära. Efter det så åkte vi upp till våran stuga, eller rättare sagt man går en bit från bilen när det är vinter. Jag och Emma åkte längdskidor påvägen dit, och det var riktigt kul faktiskt. Det var evigheter sen jag åkte längdskidor. Påvägen tillbaka så tog Emil mina skidor och jag gick istället. Det är iallafall 3km dit och 3km hem, så när vi kom hem var vi alla ganska mör i kroppen och låg utslagna i soffor och fåtöljer ett tag. När vi hade kvicknat till lite så åkte jag och syrran iväg och övningskörde lite och lagom tills vi kom hem så var det dags för mat. Sen slängde jag ihop en kladdkaka som vi tjockade i oss tillsammans med glass och varma hallon samtidigt som vi kollade på The proposal. Den var rolig och bra även fast den var lite väl klyschig och förutsägbar. Här ligger jag nu och ska läsa lite bloggar innan jag slocknar. Later alligators!









Kommentarer
Postat av: mersiha

jag har precis vaknat allt bra med dig? :)

2010-01-05 @ 12:09:25
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback