BEEN GONE FOR A WHILE

2010-01-11 @ 23:24:09
Japp, så är det hörreni! Vårat internet ballade ur i torsdags kväll och vi fick inte tillbaka det fören idag. Så nu tänkte jag dra en liten snabb resumé om vad jag har pysslat med de senaste dagarna. På fredagen var det tänkt att jag, Fia och Sofia skulle ha åkt till Gävle för att shoppa och gå på bio men pga. av kylan så blev det istället en lugn dag hemma och inomhus från de -25 graderna som hängde i luften utanför. På lördagen så blev det däremot av, dock utan Fia. Men jag och Sofia tog tåget till Gävle vid ett tiden där vi började med att strosa runt på stan och det blev ju litegrann inhandlat. Efter det satte vi oss ner och åt gott innan vi sen parkerade våra arslen i biosalongen för att se Avatar. Sjukt bra film och jag tror banne mig inte att jag ljuger om jag säger att det är den bästa film jag nånsin sett! Vi kom hem den kvällen runt elva tiden efter en mycket intressant och underhållande tågresa hem där vi fick resesällskap av två sköna grabbar. På söndagen, alltså igår, var jag otroligt duktig och klev upp i skaplig tid och ägnade många timmar till att storstäda mitt rum. Fållade även upp mina nya gardiner och donade. Resten av dagen/kvällen så kollade jag på två filmer med mamma, först Paradiset och sen Johan Falk - GSI. Både filmerna var kanonbra! Idag började ju skolan igen och det gick förvånansvärt bra faktiskt. Har inte varit ett dugg trött idag och det känns faktiskt ganska bra att vara igång med alla rutiner igen. Behöver komma igång igen efter den här slappa, mörka och deppiga hösten. Så idag har jag gått till och från skolan och även varit ute och sprungit. Great job! Nu går det åt rätt håll; mot ljusare tider!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback