2010

2010-01-02 @ 00:29:48
Kvällen igår var helt okej. Men jag måste erkänna att jag tycker att nyårsafton är lite överskattat! Man har alltid för höga förväntningar vilket brukar sluta med att man blir en gnutta besviken. Men som sagt, helt okej kväll! Efter att vi hade varit hos Amanda ett tag så åkte jag, Britta och Wilma vidare hem till Emil där det var lite fler folk. Där stannade vi kvar tills klockan var halv tre nånting, då var det dags för hemfärd för min och Brittas del och det var riktigt skönt att få sova då. Idag vaknade jag inte fören mamma väckte mig vid ett tiden. Då klev jag upp och gjorde american pancakes för att sen åka till Bollnäs med mamma till hennes kompis som har brytit lårbenshalsen. Så resten av dagen spenderade jag där och kvällen hemma framför tv:n med chips och dipp. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och pratar i telefon med fröken Carlsson. Tror minsann jag börjar bli sjuk för halsen är alldeles tjock på mig och jag har hostat hela dagen. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Men men, det kan man inte styra över. Här kommer lite bilder från igår sen ska jag sussa.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback