100127

2010-01-27 @ 23:21:54
Den här onsdagen, eller lill-lördag som Britta gärna vill kalla den, har jag spenderat i Alfta. Slutade skolan halv fyra och då följde jag med Johanna och tog bussen med henne hem. Vi var döhungriga så vi slängde i oss alldeles för många mackor vilket resulterade i att när vi sedan skulle träffa Sofie, Amanda, Julia och Britta på pizzabagarn så var vi inte riktigt hungriga. Men vi delade på en pizza iallafall! Efter att vi hade suttit där och myst så drog vi hem till Johanna igen och myste vidare där. Vid tio kom jag hem så jag har inte varit hemma så länge. Men just nu ligger jag i sängen med datorn och deppar lite, jag ska läsa lite bloggar nu innan jag slocknar. Hoppas ni har haft en fin dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback