100125

2010-01-25 @ 22:26:13
Den här dagen/kvällen har spenderats med Britta. Följde med henne hem direkt efter skolan och tanken var att vi skulle ta oss vidare ner till IP och träna sen men vi ballade ur och bakade kladdkaka istället. Det blev liksom en radikal vändning som Fia sa, haha! Men man lever ju bara en gång eller hur? Vi åt iallafall kladdkakan tills vi mådde illa och så kollade vi på Sommaren med Göran. Skitrolig film faktiskt! Gick hem från Britta sen och mamma plus hundarna kom och mötte mig. Nu ska jag ta en dusch och sen kryper jag nog ner i sängen med datorn en stund. Imorgon börjar jag inte fören halv elva så det blir en liten sovmorgon och det är ju alltid skönt. Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback