VINTERKRÄKSJUKAN

2010-02-20 @ 23:41:05
Nu är jag hemma i byn igen. Det blev ju en längre visit i Sandviken än vad vi hade planerat, istället för några dagar blev det en hel vecka, så det var faktiskt skönt att komma hem nu. Något som däremot inte var skönt var att jag åkte på vinterkräksjukan i torsdags och det var en nära döden upplevelse kan jag säga. Fyfan! Något utav det värsta jag varit med om, så himla hemskt. När jag hade hög feber och frossa och var nästan okontaktbar tänkte mamma ringa ambulansen men som tur var gjorde hon inte det utan nöjde sig med sjukvårdsupplysningen och så småningom nådde det hela till en vändpunkt. Låg dock hela dagen igår också och är än idag sjukt klen i kroppen och inte någon större matlust. Men det är en lätt match nu om man jämför med torsdagen! Har en hel del sömn att ta igen så nu är det dags för mig att sova. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback