ESTUPENDO

2010-02-28 @ 13:41:43
Jag lever och jag har haft en toppen helg! I fredags var jag först hemma från skolan för jag hade huvudvärk och lite feber, men efter att jag hade stoppat i mig några alvedon och sovit halva dagen så kände jag mig bättre. Så på eftermiddagen åkte jag och mamma till Bollnäs där jag köpte mig en ny skidjacka och sen åt vi kina mat. Påvägen hem från Bollnäs skjutsade mamma mig till Johanna i Alfta och vi drog oss vidare till Calle och umgicks med folk. Vi kollade på film och sen fredagarnas måste; Solsidan! Kung! Vid elva traskade jag och Johanna hem till henne där vi kröp ner i sängen och pratade i flera timmar innan vi tillsist somnade. Igår vaknade vi vid tio och duschade, åt frukost och fixade oss innan vi tog tåget till Gävle där vi spenderade resten av dagen. Vi shoppade och gick på bio på kvällen. Sen tog vi tåget hem vid nio efter en mycket mysig dag. Det tackar jag min underbara vän för! ♥


Johanna igår på Wayne's coffee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, asmyys :D Men Petra fy vilken hemsk bild ;D haha!

2010-03-01 @ 17:01:23
URL: http://johannnanacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback