100212

2010-02-12 @ 13:08:59
Vilket fint väder det är ute! Nu när jag gick hem från skolan så bländade solen mig hela vägen och även om det var lite irriterande så blir man ju så pigg och glad. Nu känns inte våren lika långt borta! Hur som helst. Sitter här nu och äter ett äpple samtidigt som jag väntar på att mamma snart kommer hem, då ska jag färga håret på henne samt packa litegrann och sen åker vi till Sandviken för imorgon ska vi gå på Melodifestivalen! Har faktiskt ingen aning om vilka artister det är då men det blir säkert roligt i vilket fall! Vi kommer hem på söndag så vi hörs väl då! Trevlig helg kompisar!


Kommentarer
Postat av: Neha

Här är det också sol, hur härligt som helst=)

2010-02-15 @ 12:40:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback