THE DOCTOR

2010-02-01 @ 23:24:11
Ingen bra dag om man säger så.. Men som min vän Johanna sa; man får vara ledsen. Har varit hemma idag iallafall och klockan två var jag hos doktorn. Han gjorde en hälsokontroll, frågade massvis med frågor och undersökte hela mig. Sen tog de olika prover, jättemycket blod från armen! Läskigt. Men han skulle ringa när han fick provsvaren iallafall. Hur som helst, annars har det inte hänt något särskilt. Har bakat bullar ikväll tills spanjorerna kommer. Har kanske inte nämnt det men på onsdag kommer det tio spanjorer hit (de som vi var hos i höstas) och tre av dem ska bo hos oss. Oh my... Men det ska väl gå bra det också. Vi har iallafall fullspäckat schema hela veckan så jag tror nog vi får jävligt roligt! Nu ska jag klappa igen datorn här strax och försöka sova lite. Godnatt amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback