FÖRBANNAD...

2010-02-11 @ 20:14:32
Fyfan vad less jag är just nu. Det var riktigt längesen jag var såhär arg!!! Var ju som sagt på IP och tränade och jag hade bestämt mig för att sola efter att jag hade tränat klart för det var så himla längesen jag solade. Så jag hade växlat 60kr till tior och när jag kom in i omklädningsrummet så är det nån fucking filur som har tagit mina tior och lagt dit en krona istället...!! Blev så arg så jag visste inte vad jag skulle ta mig till! Sen gick jag till kassan och frågade om de hade kvar mina vantar som jag glömde där i måndags men tror ni de hade det?! Såklart inte! Usch, inte min dag idag... Nu ska jag ta en dusch och försöka lugna ner mig och sen ska jag plugga. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nej gud vad irriterande! Hahah, åh vilket jävel :D

2010-02-11 @ 21:55:14
URL: http://johannnanacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback