BACK ON TRACK

2010-02-09 @ 20:43:40
Tjena allihopa! I'm back! Imorse vid halv fem tiden skjutsade vi spanjorerna till bussen och de åkte tillbaka hem till Valencia igen. Det var lite jobbigt att de skulle åka hem faktiskt så det blev ett rätt sorgligt hejdå. Men men, vi har lovat varandra att vi ska ses igen! Vi har iallafall haft en kanonbra vecka tillsammans! En utav de roligaste veckorna i mitt liv måste jag nog säga. Vi har gjort en himla massa saker som jag självklart ska berätta för er och visa bilder, så småningom. Tänkte börja knåpa ihop en liten sammanfattning nu så får vi se när den kommer upp. Idag har jag varit sjukt trött! Sov inte många timmar inatt för igår var vi vaken till två och sen klev vi upp fem... Men sen hann jag iallafall sova i nån timme till innan jag gick till skolan imorse. Men har känt mig lite som en zombie hela dagen så det blir en tidig kväller ikväll. Ska kolla på nyaste avsnittet av One tree hill innan jag somnar hade jag tänkt. Sov gott och vakna torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback