100224

2010-02-24 @ 09:33:19
Igår var jag hemma från skolan för jag kände mig så illamående så jag vågade inte riskera att gå till skolan men efter att jag hade sovit ut så försvann det mer och mer. Vettesjutton vad det var! Hur som helst, skrev iallafall klart min engelska uppsats igår och har precis skickat in den till läraren nu. Känns skönt att jag kan bocka av den nu åtminstone! Har förresten sovmorgon idag för första lektionen var inställd så jag börjar halv elva. Men jag gick ändå upp i tid och duschade så nu sitter jag här bara och låter håret torka. Mamma kommer lite senare och skjutsar mig till skolan för det är så jävla kallt ute! Det här suger ju. Aja, bäst att dra. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback